Leernetwerk: Samen leren met impact
Samen leren met impact In de praktijk blijkt samen werken aan opgaven waar de jeugd- en onderwijssector voor staat niet eenvoudig. De inspectie signaleert al jaren
Leernetwerken
Onze (leer)netwerken zijn gericht op het samen leren en ontwikkelen rondom een specifiek thema. De netwerken worden op initiatief van onze leden opgericht. Vaak gebeurt dit als vervolg op een inspiratietafel waarbij een groep leden aangeeft meer te willen doen met de inspiratie.
Actuele thema’s en netwerken zijn mentale vooruitgang, maakkracht, groeien in leiderschap door middel van socratische gesprekken, Leren met impact en het realiseren van een beweging waarbij niet het kind centraal staat, maar de context waarbinnen hij opgroeit.
Onze (leer)netwerken zijn gericht op het samen leren en ontwikkelen rondom een specifiek thema. De netwerken worden op initiatief van onze leden opgericht. Vaak gebeurt dit als vervolg op een inspiratietafel waarbij een groep leden aangeeft meer te willen doen met de inspiratie.
Actuele thema’s en netwerken zijn mentale vooruitgang, maakkracht, groeien in leiderschap door middel van socratische gesprekken, Leren met impact en het realiseren van een beweging waarbij niet het kind centraal staat, maar de context waarbinnen hij opgroeit.
Samen leren met impact In de praktijk blijkt samen werken aan opgaven waar de jeugd- en onderwijssector voor staat niet eenvoudig. De inspectie signaleert al jaren
Groeien in Leiderschap Socratische gesprekken De complexiteit van de opgaven waarvoor we in het jeugddomein staan vraagt om visie, professionaliteit en het nemen van verantwoordelijkheid.
Mentale vooruitgang van gezinnen Jonge mensen laten floreren en zo een betere samenleving realiseren. Dit is het doel van de Denktank Mentale Vooruitgang van Jeugd
Naar een inclusieve samenleving 1 op de 6 kinderen groeit op met het idee psychisch ziek of afwijkend te zijn. Nog niet zo lang geleden
Onze (leer)netwerken zijn gericht op het samen leren en ontwikkelen rondom een specifiek thema. De netwerken worden op initiatief van onze leden opgericht. Vaak gebeurt dit als vervolg op een inspiratietafel waarbij een groep leden aangeeft meer te willen doen met de inspiratie.
Actuele thema’s en netwerken zijn mentale vooruitgang, maakkracht, groeien in leiderschap door middel van socratische gesprekken, Leren met impact en het realiseren van een beweging waarbij niet het kind centraal staat, maar de context waarbinnen hij opgroeit.
Samen leren met impact In de praktijk blijkt samen werken aan opgaven waar de jeugd- en onderwijssector voor staat niet eenvoudig. De inspectie signaleert al jaren
Groeien in Leiderschap Socratische gesprekken De complexiteit van de opgaven waarvoor we in het jeugddomein staan vraagt om visie, professionaliteit en het nemen van verantwoordelijkheid.
Mentale vooruitgang van gezinnen Jonge mensen laten floreren en zo een betere samenleving realiseren. Dit is het doel van de Denktank Mentale Vooruitgang van Jeugd
Naar een inclusieve samenleving 1 op de 6 kinderen groeit op met het idee psychisch ziek of afwijkend te zijn. Nog niet zo lang geleden
Postbus 64
4854 ZH Bavel
Lid worden?
Blijf op de hoogte van al het nieuws vanuit de Associatie voor Jeugd door je aan te melden op onze nieuwsbrief.
Postbus 64
4854 ZH Bavel