De Associatie voor Jeugd is een vereniging voor bestuurders en leiders met een eindverantwoordelijke rol die werken voor en met jeugd, maar ook werkzaam zijn in de kinderopvang. Wat ons verbindt is dat wij samen willen leren over en groeien in hoe we werken aan een sterke pedagogische basis waarin alle kinderen kansrijk kunnen opgroeien tot volwassenen die naar vermogen mee kunnen doen in onze maatschappij.

Voor groei en ontwikkeling van de jeugd is altijd meer nodig dan de prestatie van een enkele organisatie. Wij geloven in beweging en samenwerking, we nemen het voortouw in een complex en dynamisch werkveld en laten ons daarop aanspreken. Dit betekent verdragen wat niet veranderd kan worden en bovenal kijken wat mogelijk is. Vervolgens (doen) veranderen we wat nodig, belangrijk en haalbaar is.

Wie zijn wij?

Bestuur van Associatie voor Jeugd

Marian Dobbe

Voorzitter - Koos Utrecht

Arno Lelieveld

Jeugdbescherming Gelderland

Lian Smits

Penningmeester – Sterk Huis

Soraya Beumer

Forensisch Centrum Teylingereind

Gerda Huijbregts

Combinatie Jeugdzorg

Tineke Onink

Kinderopvang Morgen

Programmateam

Berthe Peerenboom

Martine

Martine van den Boogert

Wie zijn wij?

De Associatie voor Jeugd is een vereniging voor bestuurders en leiders met een eindverantwoordelijke rol die werken voor en met jeugd. Wat ons verbindt is dat wij samen willen leren over en groeien in hoe we werken aan een sterke pedagogische basis waarin alle kinderen kansrijk kunnen opgroeien tot volwassenen die naar vermogen mee kunnen doen in onze maatschappij.

Associatie voor jeugd

Marian Dobbe