Lidmaatschap

Bestuurders en leiders die lid zijn van de Associatie voor Jeugd werken in de directe nabijheid van en in aansluiting op de leefwereld van gezinnen. Het lidmaatschap van de Associatie voor Jeugd is op persoonlijke titel.

Heb jij een passie voor jeugd en wil jij bijdragen aan het versterken van de context waarbinnen kinderen opgroeien? Geloof jij in de kracht van de ontmoeting en in samen doen? Ben jij op zoek naar inspiratie en wil jij samen met anderen groeien in jouw rol als bestuurder? Sluit je dan aan bij de Associatie voor Jeugd.

Wat levert een lidmaatschap op?

We zoeken elkaar op om te leren, te groeien en samen te werken aan een sterke pedagogische basis waarin alle kinderen kansrijk kunnen opgroeien tot volwassenen die naar vermogen mee kunnen doen in onze maatschappij.

Contributie

De Associatie voor Jeugd functioneert met behulp van contributie. De contributie voor 2023 is vastgesteld op €2000,-.

Een lidmaatschap kan aan het eind van het boekjaar, met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste vier weken, worden opgezegd. Een lidmaatschap loopt tot het einde (31 december) van het verenigingsjaar.

Heb jij een passie voor jeugd en wil jij bijdragen aan het versterken van de context waarbinnen kinderen opgroeien? Geloof jij dat we hierin een gedeelde verantwoordelijkheid hebben en dat we elkaar hierin nodig hebben? Ben jij op zoek naar inspiratie en wil jij samen met anderen groeien in jouw rol als bestuurder? Sluit je dan aan bij de Associatie voor Jeugd.

Wat levert lidmaatschap op?

Lidmaatschap

Wat levert een lidmaatschap op?