wordcloud ggz.2 Op 5 februari vond een gesprek plaats tussen Floortje Scheepers en Philippe Delespaul, beiden hoogleraar zorginnovatie in de GGZ. Het gesprek werd ingeleid door Arno Lelieveld (Jeugdbescherming Gelderland). Moderator van de gesprekken is Merel van Dorp.

Thema van het gesprek gaat over de kloof die er bestaat tussen de jeugd en volwassen GGZ. Doel van dit gesprek was de urgentie van de samenwerking tussen de zorg voor jeugd en de volwassen GGz te agenderen en met elkaar te verkennen hoe we er in 2021 voor zorgen dat we van praten over samenwerking komen tot daadwerkelijk samenwerken. In het land gaven mensen hun mening, en stelden vragen via de chat.

Klik hier voor de poisition paper

Twee gerelateerde boeken, waaronder het nieuwe boek van Floortje Scheepers 'Mensen zijn ingewikkeld'.

Afbeelding1 link voor boek

Afbeelding2 link voor boek

• Deense ambassade: Uitnodiging online conferentie kinderbescherming & jeugdzorg +

deens Op 9 maart 2021 tussen 10:00 en 11:30 uur komen Noord-Europese executives en leidinggevende op het gebied kinderbescherming en jeugdzorg

• Voorjaarscongres 2021: Groter Denken, Kleiner Doen +

dreamstime xl 134667945 sm

Kring Zuid nodigt jou van harte uit voor het Voorjaarscongres 2021 over Groots Denken, Klein Beginnen. Centraal in het congres

• Verslag Webinar: Gesprek over zorginnovaties rond de volwassen GGZ +

• Webinar 5 Maart: Bijdragen Aan 113 Zelfmoordpreventie +

113ZELFMOORDPREVENTIE09000113HULPLIJN Elke dag overlijden in ons land 5 mensen aan zelfmoord. Wekelijks praat 113 met zo’n 1000 mensen over hun suïcidale

• Voorjaarscongres 2021 +

Het voorjaarscongres van de Associatie voor Jeugd zal gehouden worden op 25 en 26 maart.

In lijn der verwachting zal

• Inspiratie met Arno Lelieveld +

alelieveld Als leiders eerst doen wat nodig is om beter samen te werken en gemeenschapsgeld beter te besteden, dan kunnen we