HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres congres van 19 en 20 november om te zetten naar een online event. Op dit moment zijn we bezig om het programma, dat gaat over persoonlijk leiderschap en opgave gericht werken om te vormen naar een online congres.

Juist in deze tijd van corona wordt van ons het uiterste gevraagd als het gaat om het realiseren van onze opgaven en ons leiderschap. Het vraagt om flexibel leiderschap. Het vraagt om prioriteren en keuzes ten aanzien van talloze dringende problemen die op ons, onze organisatie en onze sector afkomen. Tegelijkertijd vraagt het om zoveel mogelijk doorgaan met alledaagse werkzaamheden. We moeten letterlijk samen lerend doen wat werkt. Reflectie op hoe jij jouw leiderschap in deze tijd vormgeeft, met elkaar en onder begeleiding van experts van wie wij kunnen leren en die ons inspireren. Wij hopen u dan ook allemaal te mogen verwelkomen!!

Mariënne Verhoef
In deze video vertelt onze voorzitter waarom zij naar het najaarscongres komt en hier juist nu tijd voor maakt. Hoewel zij er in de video nog van uitgaat dat het congres op locatie zal plaatsvinden en we inmiddels anders hebben moeten besluiten, blijft de boodschap helder en duidelijk.

Heb je je nog niet aangemeld?

Doe dit dan alsnog via deze link.

DE DETAILS VOLGEN

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie