D VP1 e associatie voor Jeugd zet in op samen leren, ontwikkelen en innoveren. Om een beeld te krijgen van de thema's en vraagstukken waar we de komende periode mee aan de slag zouden willen, hebben we besloten om samen met jullie te brainstormen over de belangrijkste inzichten die de coronacrisis jouw hebben opgeleverd. Klik op deze link voor een eerste indruk van de thema’s en vraagstukken die door enkele van onze leden zijn genoemd.

Heb jij inzichten die je graag met je collega's wilt delen? Welke inzichten/lessen zou je na de coronacrisis willen vasthouden? Welke thema's wil jij met jouw collega's bespreken? Laat het weten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het overzicht wordt eens per twee weken ge-update en gedeeld. Hierbij worden jullie geattendeerd op activiteiten (al dan niet georganiseerd door de associatie voor jeugd) die passen bij de inzichten en vraagstukken die door jullie worden geagendeerd.

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie