DVP1e associatie voor Jeugd zet in op samen leren, ontwikkelen en innoveren. Om een beeld te krijgen van de thema's en vraagstukken waar we de komende periode mee aan de slag zouden willen, hebben we besloten om samen met jullie te brainstormen over de belangrijkste inzichten die de coronacrisis jouw hebben opgeleverd. Klik op deze link voor een eerste indruk van de thema’s en vraagstukken die door enkele van onze leden zijn genoemd.

Heb jij inzichten die je graag met je collega's wilt delen? Welke inzichten/lessen zou je na de coronacrisis willen vasthouden? Welke thema's wil jij met jouw collega's bespreken? Laat het weten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het overzicht wordt eens per twee weken ge-update en gedeeld. Hierbij worden jullie geattendeerd op activiteiten (al dan niet georganiseerd door de associatie voor jeugd) die passen bij de inzichten en vraagstukken die door jullie worden geagendeerd.