01 robot los In lijn met de maatregelen tegen het coronavirus die op 12 maart door de Rijksoverheid zijn aangekondigd, is door het bestuur van de Stichting Innovatie Jeugdzorg en de stuurgroep Samen Toekomst Maken besloten om het event Samen Toekomst Maken van 16 april 2020 te verplaatsen naar 27 oktober 2020.

Hoewel wij het ontzettend jammer vinden, zien wij geen andere mogelijkheid. We zetten nu alles op alles om binnen nu en twee weken het (nieuwe) programma rond te hebben. De bereidwilligheid en het begrip van betrokkenen is gelukkig goot dus we hebben er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.

Voor nu willen we nogmaals zeggen dat we het ontzettend jammer vinden, maar weet dat we alles op alles zetten om er op 27 oktober 2020 een groot succes van te maken. We komen over uiterlijk twee weken bij jullie terug met een update.

Hartelijke groet, namens het bestuur van de Stichting Innovatie Jeugdzorg, Associatie voor Jeugd en de stuurgroep van Samen Toekomst Maken,
Mariënne Verhoef
Gerrit Jan Hoogeland
Hans Butselaar
Edward John Paulina

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie