01 robot los In lijn met de maatregelen tegen het coronavirus die op 12 maart door de Rijksoverheid zijn aangekondigd, is door het bestuur van de Stichting Innovatie Jeugdzorg en de stuurgroep Samen Toekomst Maken besloten om het event Samen Toekomst Maken van 16 april 2020 te verplaatsen naar 27 oktober 2020.

Hoewel wij het ontzettend jammer vinden, zien wij geen andere mogelijkheid. We zetten nu alles op alles om binnen nu en twee weken het (nieuwe) programma rond te hebben. De bereidwilligheid en het begrip van betrokkenen is gelukkig goot dus we hebben er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.

Voor nu willen we nogmaals zeggen dat we het ontzettend jammer vinden, maar weet dat we alles op alles zetten om er op 27 oktober 2020 een groot succes van te maken. We komen over uiterlijk twee weken bij jullie terug met een update.

Hartelijke groet, namens het bestuur van de Stichting Innovatie Jeugdzorg, Associatie voor Jeugd en de stuurgroep van Samen Toekomst Maken,
Mariënne Verhoef
Gerrit Jan Hoogeland
Hans Butselaar
Edward John Paulina

• Uitnodiging Samen Reflecteren 2020 +

NEVER WASTE A GOOD CRISIS…

Heeft het omgaan met de corona-crisis ons wat
    geleerd over onze transformatie-opdracht?

Wat begon

• Najaarscongres 2020 +

vp2 Kring midden is momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor het najaarscongres met als thema: opgavegericht sturen en leiderschap: Wat

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie

• Inzichten die de coronacrisis ons bracht +

D VP1 e associatie voor Jeugd zet in op samen leren, ontwikkelen en innoveren. Om een beeld te krijgen van de

• Verslag Inspiratiesessie ‘Samen leren met impact’ +

200303 Verslag Inspiratiesessie Samen leren met impact Pagina 1 Afbeelding 0003 De Associatie voor Jeugd en Stichting Learning Together organiseerden op 3 maart de inspiratiesessie ‘Samen leren: een grote uitdaging’. Op

• Samen Toekomst Maken: verplaatst naar 27 oktober 2020 +

• Succesfactoren van wijkgericht werken +

normal Suzanne Marenne Lezing door en discussie met Marenne van Kempen en Suzanne Verdoold.
    Kring oud-leden Associatie Jeugd, Utrecht, 16 januari 2020

Marenne

• Inspriatiesessie: Samen Leren: een grote uidaging - 3 maart +

200327 impact cr Gezamenlijke problemen los je niet alleen op. Samen leren vraagt dat we kwetsbaarheid durven laten zien. De voorbeelden laten zien