DSC01534 Na een geweldig event op 16 april 2019 gaan we opnieuw Samen Toekomst Maken. De nieuw te vormen kerngroep komt op 11 september 2019 bij elkaar om de plannen rond te maken.

Op initiatief van de Associatie voor Jeugd heeft een breed netwerk van innovatoren uit het jeugddomein de handen ineen geslagen. Om kennis, tools, ervaringen en vraagstukken over (digitale) innovatie in het jeugddomein bij elkaar te brengen op één plek. Om samen met én van elkaar te leren hoe je fundamenteel anders kunt innoveren en om stil te staan bij de rol die digitalisering daarin kan spelen. Nooit eerder hebben zoveel sectoren gezamenlijk een thema omarmd. Een uniek event dus!

Voor wie
Het event is voor iedereen belangrijk die werkzaam is in het jeugddomein. Of je nu betrokken bent als ambulant hulpverlener, bestuurder, (IT)-manager, psycholoog, psychiater, arts, jeugdbeschermer, beleidsadviseur, groepsbegeleider, communicatieprofessional, wijkteamprofessional, verpleegkundige of anderszins: met innovatie hebben we allemaal te maken! Het programma heeft dan ook voor ieder wat wils. Heb je hulp nodig bij je keuze voor de programmaonderdelen? Mail ons dan op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie