DSC01534 Na een geweldig event op 16 april 2019 gaan we opnieuw Samen Toekomst Maken. De nieuw te vormen kerngroep komt op 11 september 2019 bij elkaar om de plannen rond te maken.

Op initiatief van de Associatie voor Jeugd heeft een breed netwerk van innovatoren uit het jeugddomein de handen ineen geslagen. Om kennis, tools, ervaringen en vraagstukken over (digitale) innovatie in het jeugddomein bij elkaar te brengen op één plek. Om samen met én van elkaar te leren hoe je fundamenteel anders kunt innoveren en om stil te staan bij de rol die digitalisering daarin kan spelen. Nooit eerder hebben zoveel sectoren gezamenlijk een thema omarmd. Een uniek event dus!

Voor wie
Het event is voor iedereen belangrijk die werkzaam is in het jeugddomein. Of je nu betrokken bent als ambulant hulpverlener, bestuurder, (IT)-manager, psycholoog, psychiater, arts, jeugdbeschermer, beleidsadviseur, groepsbegeleider, communicatieprofessional, wijkteamprofessional, verpleegkundige of anderszins: met innovatie hebben we allemaal te maken! Het programma heeft dan ook voor ieder wat wils. Heb je hulp nodig bij je keuze voor de programmaonderdelen? Mail ons dan op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

• Samen leren met impact +

200327 impact cr Calamiteiten in de jeugdhulp hebben een grote impact op de betrokkenen én op de maatschappij. De media reageren snel en

• Voorjaarscongres 2020 +

200328 Horst Wanneer: 26 maart v.a. 17:00 uur en 27 maart van 09:00 – 17:00 uur
    Waar: Landgoed de Horst, Driebergen

Jongeren

• Verslag Kennissessie: Kleinschalige Voorzieningen +

191121 KLV1 Op 21 november jl. gingen experts en professionals uit de praktijk, de wetenschap en uit (zorg)ondernemingen met elkaar in gesprek

• Overlijden Bert Mulder +

bertmulder Na een kort ziekbed is op 3 januari 2020 Bert Mulder overleden.

Met hem verliest de Associatie voor Jeugd een

• Nieuwjaarsbijeenkomst op 16 januari 2020 +

anthony ginsbrook Hr6dzqNLzhw small

Op 16 januari organiseren de Associatie voor Jeugd, Jeugdzorg Nederland, GGZ Nederland, VGN en VOBC een gezamenlijke nieuwjaarsbijeenkomst.

Thema: emancipatie

• Datalab Jeugd +

childdata DataLab Jeugd is een initiatief van de Associatie voor Jeugd om aan de hand van Data specifieke problemen te behandlen

• Verslag Najaarscongres 2019 - Bergen +

hoofdontwerp kaart

Op 31 oktober en 1 november vond het Najaarscongres 2019 plaats in Bergen.

In dit najaarscongres stond reflectie centraal. Een

• Uitnodiging Club van 1000 - Samen Toekomst Maken +

Beste bestuurder, directeur,

Op 16 april 2019 organiseerde de Digi-Coalitie, een coalitie van partners actief in de zorg voor jeugd,