DSC01534 Na een geweldig event op 16 april 2019 gaan we opnieuw Samen Toekomst Maken. De nieuw te vormen kerngroep komt op 11 september 2019 bij elkaar om de plannen rond te maken.

Op initiatief van de Associatie voor Jeugd heeft een breed netwerk van innovatoren uit het jeugddomein de handen ineen geslagen. Om kennis, tools, ervaringen en vraagstukken over (digitale) innovatie in het jeugddomein bij elkaar te brengen op één plek. Om samen met én van elkaar te leren hoe je fundamenteel anders kunt innoveren en om stil te staan bij de rol die digitalisering daarin kan spelen. Nooit eerder hebben zoveel sectoren gezamenlijk een thema omarmd. Een uniek event dus!

Voor wie
Het event is voor iedereen belangrijk die werkzaam is in het jeugddomein. Of je nu betrokken bent als ambulant hulpverlener, bestuurder, (IT)-manager, psycholoog, psychiater, arts, jeugdbeschermer, beleidsadviseur, groepsbegeleider, communicatieprofessional, wijkteamprofessional, verpleegkundige of anderszins: met innovatie hebben we allemaal te maken! Het programma heeft dan ook voor ieder wat wils. Heb je hulp nodig bij je keuze voor de programmaonderdelen? Mail ons dan op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

• Webinar en opbrengsten DataLab Jeugd +

In juni hebben wij het DataLab jeugd met succes afgerond! Wat hebben wij veel geleerd van hoe je een DataLab

• Uitnodiging Samen Reflecteren 2020 +

NEVER WASTE A GOOD CRISIS…

Heeft het omgaan met de corona-crisis ons wat
    geleerd over onze transformatie-opdracht?

Wat begon

• Najaarscongres 2020 +

vp2

Staan 19 en 20 november al in jouw agenda genoteerd? Zo nee: nog even doen! Dan vindt het najaarscongres van

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie

• Inzichten die de coronacrisis ons bracht +

D VP1 e associatie voor Jeugd zet in op samen leren, ontwikkelen en innoveren. Om een beeld te krijgen van de

• Verslag Inspiratiesessie ‘Samen leren met impact’ +

200303 Verslag Inspiratiesessie Samen leren met impact Pagina 1 Afbeelding 0003 De Associatie voor Jeugd en Stichting Learning Together organiseerden op 3 maart de inspiratiesessie ‘Samen leren: een grote uitdaging’. Op

• Samen Toekomst Maken: verplaatst naar 27 oktober 2020 +

01 robot los In lijn met de maatregelen tegen het coronavirus die op 12 maart door de Rijksoverheid zijn aangekondigd, is door het

• Succesfactoren van wijkgericht werken +

normal Suzanne Marenne Lezing door en discussie met Marenne van Kempen en Suzanne Verdoold.
    Kring oud-leden Associatie Jeugd, Utrecht, 16 januari 2020

Marenne

• Inspriatiesessie: Samen Leren: een grote uidaging - 3 maart +

200327 impact cr Gezamenlijke problemen los je niet alleen op. Samen leren vraagt dat we kwetsbaarheid durven laten zien. De voorbeelden laten zien