Samen toekomst maken Op 29 januari lanceerden de Associatie voor Jeugd en haar partners dit unieke landelijke event over (digitale) innovatie in het jeugddomein. Zo’n kleine 50 leden van de Associatie voor Jeugd hebben dit event financieel gesteund. Ook JGZ-partners, een aantal sponsoren én het programma Zorg voor Jeugd (VWS/VNG) steunen het event financieel en inhoudelijk. Er staat een geweldig programma! Met masterclasses, workshops en een playground. De meest boeiende en toonaangevende mensen op dit terrein in Nederland hebben zich aan ons verbonden. www.samentoekomstmaken.nl

We hebben jullie steun ook nu nog hard nodig!

• Laat veel professionals en managers uit uw organisatie deelnemen aan deze unieke dag!
    We hebben een programma gemaakt voor 800-1000 mensen.
    Inmiddels hebben zich bijna 100 mensen aangemeld
  • Wees op Twitter en Linkedin actief om dit event te promoten!
    Samen Toekomst Maken is echt een activiteit van de Associatie voor Jeugd. Laat dat weten aan iedereen!
  • We houden jullie regelmatig op de hoogte van korte nieuwsflisen.

Dit zijn onze accounts: