mvandorpb Een netwerk van directeuren, managers en hoofden innovatie zorg voor jeugd
Begeleider: Merel van Dorp

Gewoon beginnen. Altijd vragen: ‘Hoezo mag of kan dit niet?’ Roombroodjes uitdelen aan wie een fout maakt. Medewerkers aan je binden, maar ze tegelijk vrij laten. En tijd nemen om je collega / concurrent te vragen hoe hij een zorgvraagstuk oplost.

Dit is zomaar een greep uit wat er tijdens de bijeenkomsten van de AssociatieKRING aan bod komt. En dit nieuwe, groeiende netwerk van zorgdirecteuren heeft komend jaar meer inspirerende sessies in petto. Voor 2017 staan weer twee bijeenkomsten gepland, waar we elkaar met lezingen, discussies en werksessies inspireren over zorginnovatie. Georganiseerd door onszelf, over onderwerpen die ons dagelijks werk aan gaan.

Voor in de agenda:
Vrijdag 9 februari 2018
Over ervaringsdeskundigheid
Rotterdam

• Verslag: Bouwen aan pedagogische community’s - 8 februari 2019 +

180226 Verdiwel Jeugdzorg en sociaal werk kunnen elkaar versterken en samen meer preventie bewerkstelligen. Bijvoorbeeld door gezamenlijke combinaties van professionele en vrijwillige

• Pamflet naar aanleiding van de sessie: 8 oktober MBO jeugdhulp +

mboavjjzn De inspiratiesessie op 8 oktober heeft als een versneller gewerkt in een gezamenlijke praktijk- en beleidsontwikkeling van MBO en Jeugdhulp

• 'Samen Toekomst Maken' van start! 16 april 2019 +

Samen toekomst maken Op 29 januari lanceerden de Associatie voor Jeugd en haar partners dit unieke landelijke event over (digitale) innovatie in het

• Voorjaarscongres 2019 +

190321 Olifanten Voorjaarscongres 2019
    ‘Olifanten in Beweging’
    Onderweg naar professioneel agile werken in een concurrerende omgeving

De Kring West nodigt u van

• Stichting Het Vergeten Kind reikt Hartenhuis Award 2019 uit aan makers van documentaire ‘ALICIA’ +

20190205 Foto hartenhuis “De Hartenhuis Award 2019 is uitgereikt aan de filmmaker en producent van de documentaire Alicia: Maasja Ooms en Willemijn Cerutti,

• Inspiratiesessie Vakmanschap Jeugdprofessionals - 14 maart 2019 +

plaatje2 Voor bestuurders samen met een professional een gezamenlijk initiatief van Jeugdzorg Nederland, de Associatie voor Jeugd, de Associatie Wijkteams en

• Coalitie DataLab’s Jeugd +

181220 Bigdata In november hebben een aantal leden van de Associatie voor Jeugd zich verbonden tot een Coalitie  DataLab’s Jeugd. In de

Jeugdhulp naar 21!

Kijk hier onze film #Jeugdhulpnaar21 en luister waarom!

13:00 h
Congres
Voor meer informatie over het afscheid of het Voorjaarscongres klik hier. Meteen aanmelden?
15:00 h
Scheltema
Congres
Voor meer informatie klik hier.
08:45 h
De fabrique