De Associatie voor Jeugd heeft een aantal belangrijke onderdelen: Congressen, Inspriatietafels, Netwerken en Projecten.

De Inspiratietafels zijn bijeenkomsten die meestal gebaseerd zijn op onderwerpen die bij de congressen naar voren zijn gekomen. Deze inspiratietafels zijn op dit moment onderverdeeld in de volgende onderwerpen: Anders Verantwoorden, KennisAssociatie, Samen met Jongeren, Kopgroep Jeugdhulp en Samen Inclusief. Klik op de juiste buttons voor meer informatie.

• Verslag inspiratiesessie: ‘Gelijke kansen voor kwetsbare jongeren.' +

hallo mbo MBO en Jeugdhulp samen

Op 8 oktober troffen zo’n 40 bestuurders en andere betrokkenen uit de MBO- en Jeugdhulpwereld elkaar

• Jeugdhulp naar 21! +

180925 jwzb Kijk hier onze film #Jeugdhulpnaar21 en luister waarom!

Want:
    "18 word je van de één op andere dag. Maar zo

• Inspirerende ochtend en netwerklunch +

180913 Pits Datum: Amsterdam, de Pitskeuken (IJsbaanpad 11)
    Locatie: Vrijdag 28 september
    Tijd; 10-14 uur

Programma:
    10.00 - 11.00 uur Van idee naar

• Verkenning ‘Wat werkt’? +

180913 beraad De netwerken Associatie voor Jeugd (bestuurder), AssociatieKring (directeuren) en WERKtank (professionals) gaan een ‘beweging’ verkennen die we gezamenlijk in gang

• Inspiratiesessie: 'Gelijke kansen voor kwetsbare jongeren' +

mbo logo In het kader van het thema ‘Jongeren en Arbeidsmarkt’ organiseren de Associatie voor Jeugd