rpeeters Op 16 april is de School van de Toekomst gestart: een werkplaats voor bestuurders, vanuit (passend) onderwijs, jeugdhulp, kinderopvang en gemeenten om te werken aan lokale gezamenlijke initiatieven. Op 3 september staan twee thema’s op de agenda: alliantie met de lokale overheid, het aanscherpen van een bestuurlijke strategie op het opbouwen van doorgaande ontwikkellijnen tussen PO en VO.

Begeleiders zijn Anki Duin (PACT /Duin Management) en Bram Eidhof Schoolstrijd/IPW).

Op 3 september is Rene Peeters (voormalig wethouder onderwijs Almere) als inleider aanwezig. Hij is nu o.a. kwartiermaker Brede Bestuurlijke Coalitie onderwijs-zorg. Deze coalitie van o.a. onderwijs- en zorgbranches wil in de komende periode haar agenda opmaken.

Klik hier voor de pitches van 16 april.
Klik hier voor het Kick-off verslag
Klik hier voor het bericht van Clarie Boonstra

Binnenkort meer informatie hierover.

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie