rpeeters Op 16 april is de School van de Toekomst gestart: een werkplaats voor bestuurders, vanuit (passend) onderwijs, jeugdhulp, kinderopvang en gemeenten om te werken aan lokale gezamenlijke initiatieven. Op 3 september staan twee thema’s op de agenda: alliantie met de lokale overheid, het aanscherpen van een bestuurlijke strategie op het opbouwen van doorgaande ontwikkellijnen tussen PO en VO.

Begeleiders zijn Anki Duin (PACT /Duin Management) en Bram Eidhof Schoolstrijd/IPW).

Op 3 september is Rene Peeters (voormalig wethouder onderwijs Almere) als inleider aanwezig. Hij is nu o.a. kwartiermaker Brede Bestuurlijke Coalitie onderwijs-zorg. Deze coalitie van o.a. onderwijs- en zorgbranches wil in de komende periode haar agenda opmaken.

Klik hier voor de pitches van 16 april.
Klik hier voor het Kick-off verslag
Klik hier voor het bericht van Clarie Boonstra

Binnenkort meer informatie hierover.

• Verslag inspiratiesessie: ‘Gelijke kansen voor kwetsbare jongeren.' +

hallo mbo MBO en Jeugdhulp samen

Op 8 oktober troffen zo’n 40 bestuurders en andere betrokkenen uit de MBO- en Jeugdhulpwereld elkaar

• Jeugdhulp naar 21! +

180925 jwzb Kijk hier onze film #Jeugdhulpnaar21 en luister waarom!

Want:
    "18 word je van de één op andere dag. Maar zo

• Inspirerende ochtend en netwerklunch +

180913 Pits Datum: Amsterdam, de Pitskeuken (IJsbaanpad 11)
    Locatie: Vrijdag 28 september
    Tijd; 10-14 uur

Programma:
    10.00 - 11.00 uur Van idee naar

• Verkenning ‘Wat werkt’? +

180913 beraad De netwerken Associatie voor Jeugd (bestuurder), AssociatieKring (directeuren) en WERKtank (professionals) gaan een ‘beweging’ verkennen die we gezamenlijk in gang

• Inspiratiesessie: 'Gelijke kansen voor kwetsbare jongeren' +

mbo logo In het kader van het thema ‘Jongeren en Arbeidsmarkt’ organiseren de Associatie voor Jeugd