CTG kaart expeditie final 01 cmyk kopie 2 300x300 Verslag Changing the game: 30 en 31 oktober 2014: Drie dagdelen waarin bestuurders en young professionals uit de Jeugdzorg, uit het hele land, met elkaar in gesprek gingen. Dit was een initiatief van Associatie voor Jeugd in samenwerking met Broosz. Organisaties zoals Spirit Amsterdam, Elker, het Poortje, Juzt, Youke en Cardea deden mee.
De drie dagdelen stonden in het teken van nieuwe ideeën en kansen binnen de jeugdzorg. Ik werd heel enthousiast van de manier waarop er ruimte voor nieuwe ideeën werd gecreëerd. Je werd als young professional geprikkeld om buiten de bestaande kaders te denken en te denken in mogelijkheden en oplossingen in plaats van problemen en zorgen.

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie