Congressen

Elk jaar wordt een Voorjaars- en Najaarscongres georganiseerd: een bijeenkomst van 17 tot 17 uur. Georganiseerd door een van de Kringen, op basis van een actueel thema.

De congressen geven leden de mogelijkheid om zich diepgaand te oriënteren op een onderwerp, elkaar uitgebreid te spreken en initiatieven te nemen. Soms organiseert een Kring een congres in het buitenland. Zo zijn er werkbezoeken geweest in Engeland en Denemarken. Tijdens de voorjaarscongres wordt ook de algemene jaarvergadering van de Vereniging gehouden. De leden betalen de verblijfkosten van de congressen als eigen bijdrage.

Het najaarscongres vindt plaats op 5 en 6 november 2015 in de regio Rotterdam.

Bekeken wordt met een aantal leden en Sadik Harchaoui of een verdiepende inspiratietafel over dit thema gewenst is.

• Verslag inspiratiesessie: ‘Gelijke kansen voor kwetsbare jongeren.' +

hallo mbo MBO en Jeugdhulp samen

Op 8 oktober troffen zo’n 40 bestuurders en andere betrokkenen uit de MBO- en Jeugdhulpwereld elkaar

• Jeugdhulp naar 21! +

180925 jwzb Kijk hier onze film #Jeugdhulpnaar21 en luister waarom!

Want:
    "18 word je van de één op andere dag. Maar zo

• Inspirerende ochtend en netwerklunch +

180913 Pits Datum: Amsterdam, de Pitskeuken (IJsbaanpad 11)
    Locatie: Vrijdag 28 september
    Tijd; 10-14 uur

Programma:
    10.00 - 11.00 uur Van idee naar

• Verkenning ‘Wat werkt’? +

180913 beraad De netwerken Associatie voor Jeugd (bestuurder), AssociatieKring (directeuren) en WERKtank (professionals) gaan een ‘beweging’ verkennen die we gezamenlijk in gang

• Inspiratiesessie: 'Gelijke kansen voor kwetsbare jongeren' +

mbo logo In het kader van het thema ‘Jongeren en Arbeidsmarkt’ organiseren de Associatie voor Jeugd