200328 Horst Wanneer: 26 maart v.a. 17:00 uur en 27 maart van 09:00 – 17:00 uur
Waar: Omgeving Utrecht

Jongeren maken zich steeds meer zorgen over de klimaatverandering. De afgelopen weken gingen miljoenen jongeren de straat op om te protesteren tegen de klimaatcrisis. Steeds meer organisaties verenigen zich om samen meer impact te hebben op de aanpak van de klimaatcrisis. Want… De klimaatverandering gaat ons allemaal aan en vraagt om samenwerking én radicale, innovatieve en duurzame oplossingen. Want wat als het niet lukt…?

En dan de zorg voor Jeugd. Een domein waar de vraag naar zorg en ondersteuning blijft stijgen. Vraagt onze sector niet ook om een radicale (klimaat)verandering? Wat zou de aanpak van de klimaatcrisis ons kunnen leren over de aanpak van de jeugdzorgcrisis?

Kring Midden nodigt u uit om geïnspireerd door de bril van de klimaatcrisis met elkaar en met jongeren in de dialoog aan te gaan over onze praktijk.

Meldt je nu vast aan via deze aanmeldlink.
De kosten voor het congres bedragen; € 495,- (inclusief alles, waaronder hotelovernachting)

• Uitnodiging Samen Reflecteren 2020 +

NEVER WASTE A GOOD CRISIS…

Heeft het omgaan met de corona-crisis ons wat
    geleerd over onze transformatie-opdracht?

Wat begon

• Najaarscongres 2020 +

vp2 Kring midden is momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor het najaarscongres met als thema: opgavegericht sturen en leiderschap: Wat

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie

• Inzichten die de coronacrisis ons bracht +

D VP1 e associatie voor Jeugd zet in op samen leren, ontwikkelen en innoveren. Om een beeld te krijgen van de

• Verslag Inspiratiesessie ‘Samen leren met impact’ +

200303 Verslag Inspiratiesessie Samen leren met impact Pagina 1 Afbeelding 0003 De Associatie voor Jeugd en Stichting Learning Together organiseerden op 3 maart de inspiratiesessie ‘Samen leren: een grote uitdaging’. Op

• Samen Toekomst Maken: verplaatst naar 27 oktober 2020 +

01 robot los In lijn met de maatregelen tegen het coronavirus die op 12 maart door de Rijksoverheid zijn aangekondigd, is door het

• Succesfactoren van wijkgericht werken +

normal Suzanne Marenne Lezing door en discussie met Marenne van Kempen en Suzanne Verdoold.
    Kring oud-leden Associatie Jeugd, Utrecht, 16 januari 2020

Marenne

• Inspriatiesessie: Samen Leren: een grote uidaging - 3 maart +

200327 impact cr Gezamenlijke problemen los je niet alleen op. Samen leren vraagt dat we kwetsbaarheid durven laten zien. De voorbeelden laten zien