200328 Horst Wanneer: 26 maart v.a. 17:00 uur en 27 maart van 09:00 – 17:00 uur
Waar: Omgeving Utrecht

Jongeren maken zich steeds meer zorgen over de klimaatverandering. De afgelopen weken gingen miljoenen jongeren de straat op om te protesteren tegen de klimaatcrisis. Steeds meer organisaties verenigen zich om samen meer impact te hebben op de aanpak van de klimaatcrisis. Want… De klimaatverandering gaat ons allemaal aan en vraagt om samenwerking én radicale, innovatieve en duurzame oplossingen. Want wat als het niet lukt…?

En dan de zorg voor Jeugd. Een domein waar de vraag naar zorg en ondersteuning blijft stijgen. Vraagt onze sector niet ook om een radicale (klimaat)verandering? Wat zou de aanpak van de klimaatcrisis ons kunnen leren over de aanpak van de jeugdzorgcrisis?

Kring Midden nodigt u uit om geïnspireerd door de bril van de klimaatcrisis met elkaar en met jongeren in de dialoog aan te gaan over onze praktijk.

Meldt je nu vast aan via deze aanmeldlink.
De kosten voor het congres bedragen; € 495,- (inclusief alles, waaronder hotelovernachting)

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie