hoofdontwerp kaart

Op 31 oktober en 1 november vond het Najaarscongres 2019 plaats in Bergen.

In dit najaarscongres stond reflectie centraal. Een eerlijke reflectie over hoe ons denken en handelen van invloed is op datgene waar we nu in het domein van de zorg voor Jeugd staan. Maar ook reflectie op de uitdaging waar wij met elkaar, én persoonlijk in onze rol als bestuurder, voor staan en hoe wij deze uitdagingen kunnen omarmen.

Binnenkort vind u hier het verslag van het congres.

• Deense ambassade: Uitnodiging online conferentie kinderbescherming & jeugdzorg +

deens Op 9 maart 2021 tussen 10:00 en 11:30 uur komen Noord-Europese executives en leidinggevende op het gebied kinderbescherming en jeugdzorg

• Voorjaarscongres 2021: Groter Denken, Kleiner Doen +

dreamstime xl 134667945 sm

Kring Zuid nodigt jou van harte uit voor het Voorjaarscongres 2021 over Groots Denken, Klein Beginnen. Centraal in het congres

• Verslag Webinar: Gesprek over zorginnovaties rond de volwassen GGZ +

wordcloud ggz.2 Op 5 februari vond een gesprek plaats tussen Floortje Scheepers en Philippe Delespaul, beiden hoogleraar zorginnovatie in de GGZ. Het

• Webinar 5 Maart: Bijdragen Aan 113 Zelfmoordpreventie +

113ZELFMOORDPREVENTIE09000113HULPLIJN Elke dag overlijden in ons land 5 mensen aan zelfmoord. Wekelijks praat 113 met zo’n 1000 mensen over hun suïcidale

• Voorjaarscongres 2021 +

Het voorjaarscongres van de Associatie voor Jeugd zal gehouden worden op 25 en 26 maart.

In lijn der verwachting zal

• Inspiratie met Arno Lelieveld +

alelieveld Als leiders eerst doen wat nodig is om beter samen te werken en gemeenschapsgeld beter te besteden, dan kunnen we