20181109_100442.jpg Het Designlab van de Utwente Enschede was een inspirerende omgeving voor het tweede deel van ons najaarscongres op 9 november. Zo’n 60 professionals, bezig met (digitale) innovatie in onze organisaties, sloten zich aan. Indrukwekkend om mee te maken hoeveel energie en ontwikkelvermogen zich in één ruimte bevond. De Kring West neemt dit concept mee in haar voorjaarscongres.

Na een verhelderende inleiding door Hoogleraar Peter Paul Verbeek (filosofie van technologie) ging Eva van der Drift (Garage 20202) dieper in op een ethisch vraagstuk uit de praktijk. Merlijn Smits (DreamTeam Designlab)  presenteerde een ‘waardenspel’ aan de hand waarvan de deelnemers ethische vragen rond een toepassing verder konden uitwerken.

Een bijzonder geslaagde dag, die voortborduurde op een indrukwekkende lezing de dag ervoor van Professor Dave Blank, die dieper inging op de mogelijkheden van nanotechnologie.

Kijk ook de fotoimpressie

• Deense ambassade: Uitnodiging online conferentie kinderbescherming & jeugdzorg +

deens Op 9 maart 2021 tussen 10:00 en 11:30 uur komen Noord-Europese executives en leidinggevende op het gebied kinderbescherming en jeugdzorg

• Voorjaarscongres 2021: Groter Denken, Kleiner Doen +

dreamstime xl 134667945 sm

Kring Zuid nodigt jou van harte uit voor het Voorjaarscongres 2021 over Groots Denken, Klein Beginnen. Centraal in het congres

• Verslag Webinar: Gesprek over zorginnovaties rond de volwassen GGZ +

wordcloud ggz.2 Op 5 februari vond een gesprek plaats tussen Floortje Scheepers en Philippe Delespaul, beiden hoogleraar zorginnovatie in de GGZ. Het

• Webinar 5 Maart: Bijdragen Aan 113 Zelfmoordpreventie +

113ZELFMOORDPREVENTIE09000113HULPLIJN Elke dag overlijden in ons land 5 mensen aan zelfmoord. Wekelijks praat 113 met zo’n 1000 mensen over hun suïcidale

• Voorjaarscongres 2021 +

Het voorjaarscongres van de Associatie voor Jeugd zal gehouden worden op 25 en 26 maart.

In lijn der verwachting zal

• Inspiratie met Arno Lelieveld +

alelieveld Als leiders eerst doen wat nodig is om beter samen te werken en gemeenschapsgeld beter te besteden, dan kunnen we