2018 01 25 15.08.11 Op 25 januari 2018 ontmoeten zo’n 90 leden van de Associatie voor Jeugd en van Jeugdzorg Nederland elkaar in Amersfoort. Een prachtige middag, die opgebouwd was rond de ervaringen van jongeren Bas Wijnen schetste een beeld van de landelijke ontwikkeling van het debat over 18- / 18+ en ExpEx verraste iedereen met een aangrijpend theater, waarin jonge mensen vertelden over hun ‘tocht’ door de jeugdzorg. Mariette Vos bood aan de Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer de ‘position paper’ over ‘altijd met de jongere’, dat de Associatie voor Jeugd samen met het Jeugdwelzijnsberaad opgesteld had.

Het magazine van de JOVOtop

Filmpje van het JWB

Klik hier voor meer foto's

• Open Oproep Nieuwe Woonconcepten dak- en thuisloze jongeren +

actieprogramma In april schreef het stimuleringsfonds creatieve Industrie de Open Oproep Nieuwe woonconcepten dak- en thuisloze jongeren uit. Vijf ontwerpteams werden

• Het woord is aan… Karen Strengen +

csm Karen ceb380ac83 In deze rubriek stellen (nieuwe) leden zich aan u voor. Vandaag is het woord aan Karen Strengen, bestuurder van Dak

• Najaarscongres 2020 GAAT ONLINE! +

HET NAJAARSCONGRES OP 19 EN 20 NOVEMBER GAAT ONLINE!

Vanwege de coronamaatregelen hebben wij helaas moeten besluiten om het najaarscongres

• Inspiratie: Technologie in de langdurige zorg +

De ontwikkelingen en nieuwe maatregelen rondom het coronavirus binnen de langdurige zorg volgen elkaar razendsnel op. Vilans heeft ter inspiratie