ajkruiter Een zeer geslaagde bijeenkomst met inspirende gesprekken met diverse jonge ondernemers, strakke en uitdagende commentaren van Albert Jan Kruiter en verrassende ‘life-blogs’ van Merel Steinweg. Een aantal bestuurders hebben zich gecommiteerd aan inhoudelijke thema’s. Sommigen van hen zijn inmiddels ook druk aan het werk hiermee, zoals Mariëtte Vos, die met een groep collegae het thema ‘meer ervaringsdeskundigheid in de jeugdhulp’ verkend.

De Kring Zuid pakt inmiddels de handschoen op en zal ook het Voorjaarscongres 2017 (30 en 31 maart) met het thema inclusie verder gaan.

Impressie Najaarscongres Link naar website

Blogs Merel Steinweg Link naar Columns Merel

• Inspriatiesessie: Samen Leren: een grote uidaging - 3 maart +

200327 impact cr Gezamenlijke problemen los je niet alleen op. Samen leren vraagt dat we kwetsbaarheid durven laten zien. De voorbeelden laten zien

• Voorjaarscongres 2020 +

200328 Horst Wanneer: 26 maart v.a. 17:00 uur en 27 maart van 09:00 – 17:00 uur
    Waar: Omgeving Utrecht

Jongeren maken zich

• Verslag Kennissessie: Kleinschalige Voorzieningen +

191121 KLV1 Op 21 november jl. gingen experts en professionals uit de praktijk, de wetenschap en uit (zorg)ondernemingen met elkaar in gesprek

• Overlijden Bert Mulder +

bertmulder Na een kort ziekbed is op 3 januari 2020 Bert Mulder overleden.

Met hem verliest de Associatie voor Jeugd een

• Nieuwjaarsbijeenkomst op 16 januari 2020 +

anthony ginsbrook Hr6dzqNLzhw small

Op 16 januari organiseren de Associatie voor Jeugd, Jeugdzorg Nederland, GGZ Nederland, VGN en VOBC een gezamenlijke nieuwjaarsbijeenkomst.

Thema: emancipatie

• Datalab Jeugd +

childdata DataLab Jeugd is een initiatief van de Associatie voor Jeugd om aan de hand van Data specifieke problemen te behandlen

• Verslag Najaarscongres 2019 - Bergen +

hoofdontwerp kaart

Op 31 oktober en 1 november vond het Najaarscongres 2019 plaats in Bergen.

In dit najaarscongres stond reflectie centraal. Een

• Uitnodiging Club van 1000 - Samen Toekomst Maken +

Beste bestuurder, directeur,

Op 16 april 2019 organiseerde de Digi-Coalitie, een coalitie van partners actief in de zorg voor jeugd,