180328 crowdfunding Op het voorjaarscongres sondeerden Gerrit Jan Hoogeland en Gerdi Meyknecht de vraag of leden bereid zijn een bedrag in te leggen voor het organiseren van een landelijke dag over digitale innovatie voor medewerkers. Deze dag wordt georganiseerd samen met de Garages, met PL 51 én met het NCJ / Jeugdgezondheidszorg. Een dergelijk event is ook een wens van Jeugdzorg NL (Nieuwjaarsevent 2017).

Doel is om medewerkers die wat verder afstaan van digitale toepassingen in het jeugd-domein op een interactieve manier kennis te laten maken met nieuwe innovaties. Om een dergelijke grootschalige dag te organiseren zijn middelen nodig. De aanwezige leden omarmden het voorstel om aan elk lid van de Associatie voor Jeugd een voor investering te vragen van € 1000,-.

Als tegenprestatie kan deze organisatie gratis medewerkers laten deelnemen aan zo’n dag.
Ook van JN en van het NCJ wordt een financiële bijdrage gevraagd.

Wij benaderen u binnenkort hierover.

• Hans Spigt: 'Werkgevers zijn óók verantwoordelijk voor jeugdzorg' +

180719 VNONCW Spigt

De Associatie voor Jeugd verkent samen met Jeugdzorg Nederland hoe we in de regio’s de positie van jongeren kunnen versterken.

• Inspriatiesessie: Bouwen aan pedagogische community's +

verdiwel logo Verdiwel en de Associatie voor Jeugd nodigen haar leden van harte uit voor de gezamenlijke inspiratiesessie op 5 oktober: Inspiratiesessie bouwen aan

• Landelijk event: DigiDoen - 16 april 2019 +

190416 plaatje handen We nodigen bestuurders en medewerkers zorg voor jeugd uit om met ons op ontdekkingsreis te gaan. Op dit event ervaar je

• Jongeren en Arbeidsmarkt - 8 oktober een informatie-sessie met MBO-raad +

180711 gezocht werk Op het voorjaarscongres 2018 ondersteunden de leden een voorstel van Jeugdzorg NL en de Associatie voor Jeugd om te verkennen

• Najaarscongres 2018, Twente +

180711 kaart 1 Op 8 november gaan we aan het werk met de impact, die nanotechnologie heeft op ons dagelijks leven en op de

• Helpt wat we doen? Wat werkt volgens jongeren en ouders… +

parenting skills 1 SAVE THE DATE

Hoe zorg je ervoor dat jij, als professional, écht maatwerk levert? Dat je altijd mét ouders en

• Uitnodiging: Anders Verantwoorden +

boy and girl reading sm Beste genodigden,

Op verschillende plekken en in verschillende verbanden zijn we bezig met ‘anders verantwoorden’. Eenvoudiger en meer volgens de

• Impressie VJC 2018 +

2018 03 22 13.24.59 Kring Noord aan zet!

Om 13.00 uur stond een Fries lunch voor ons klaar in de Blokhuispoort: een voormalige gevangenis,

• Altijd met de jongere +

180313 Kalv Op 25 januari bood Mariette Vos namens de Associatie voor Jeugd een Position Paper aan de Kinderombudsvrouw aan. Deze was

• Jongerenorganisaties en Tweede Kamerleden komen samen +