180927 Foto AK Wanneer is hulp een succes? En hoe zorg je dat elke organisatie en professional dezelfde successen kan behalen?

In een verrassend programma, waar zelfs een veiling plaatsvindt, tillen we Succes in de Jeugdzorg naar een hoger plan, zonder de praktijk uit het oog te verliezen. Praten over succesvolle hulp doen we natuurlijk niet zonder ouders en jeugdigen zelf! Juist zij spelen een belangrijke rol in het beantwoorden van de vraag of hulp voldoet aan wat nodig is.

Wat kunt u verwachten?

• Een inspirerende lezing over ‘Wat is succes?’
  • Presentatie van drie innovaties die aantoonbaar succesvol zijn volgens ouders en jeugdigen
  • Reflectie op hoe je werkt aan succesvolle zorg
  • Veiling waar deelnemers kunnen bieden op het uitbreiden en verdiepen van drie succesvolle innovaties. Een gevulde beurs meebrengen is niet nodig…

Vier je mee?

Meld je nu alvast aan: aanmelden button web

Wanneer?

Donderdag 27 september

Waar?

Amersfoort

Voor wie?

Voor bestuurders, directeuren en professionals

Kosten? € 100,-

Maar, kom je met een ouder of jongere, dan betaal je slechts € 75,-. 180927 Foto2 AK

• Hans Spigt: 'Werkgevers zijn óók verantwoordelijk voor jeugdzorg' +

180719 VNONCW Spigt

De Associatie voor Jeugd verkent samen met Jeugdzorg Nederland hoe we in de regio’s de positie van jongeren kunnen versterken.

• Inspriatiesessie: Bouwen aan pedagogische community's +

verdiwel logo Verdiwel en de Associatie voor Jeugd nodigen haar leden van harte uit voor de gezamenlijke inspiratiesessie op 5 oktober: Inspiratiesessie bouwen aan

• Landelijk event: DigiDoen - 16 april 2019 +

190416 plaatje handen We nodigen bestuurders en medewerkers zorg voor jeugd uit om met ons op ontdekkingsreis te gaan. Op dit event ervaar je

• Jongeren en Arbeidsmarkt - 8 oktober een informatie-sessie met MBO-raad +

180711 gezocht werk Op het voorjaarscongres 2018 ondersteunden de leden een voorstel van Jeugdzorg NL en de Associatie voor Jeugd om te verkennen

• Najaarscongres 2018, Twente +

180711 kaart 1 Op 8 november gaan we aan het werk met de impact, die nanotechnologie heeft op ons dagelijks leven en op de

• Helpt wat we doen? Wat werkt volgens jongeren en ouders… +

parenting skills 1 SAVE THE DATE

Hoe zorg je ervoor dat jij, als professional, écht maatwerk levert? Dat je altijd mét ouders en

• Uitnodiging: Anders Verantwoorden +

boy and girl reading sm Beste genodigden,

Op verschillende plekken en in verschillende verbanden zijn we bezig met ‘anders verantwoorden’. Eenvoudiger en meer volgens de

• Impressie VJC 2018 +

2018 03 22 13.24.59 Kring Noord aan zet!

Om 13.00 uur stond een Fries lunch voor ons klaar in de Blokhuispoort: een voormalige gevangenis,

• Altijd met de jongere +

180313 Kalv Op 25 januari bood Mariette Vos namens de Associatie voor Jeugd een Position Paper aan de Kinderombudsvrouw aan. Deze was

• Jongerenorganisaties en Tweede Kamerleden komen samen +