smiling In het najaar is een tweede expertmeeting geweest, waar professionals van Kleinschalige Groepen (Spirit) onder leiding van Arielle de Ruijter in gesprek zijn met wetenschappers. Resultaat is een zeer leesbaar rapport, waarin gezocht is naar een onderbouwing van deze aanpak. In januari hebben betrokkenen de meerwaarde van deze manier van kennis ontwikkelen geëvalueerd.

De professionals zijn bijzonder enthousiast. “Het is niet alleen goed en herkenbaar opgeschreven, maar de bijeenkomsten hebben ons ook weer verder aan het denken gezet.” Het rapport is beschikbaar voor belangstellenden. Maar dat leek ons onvoldoende recht doen aan deze manier van kennis ontwikkelen en –delen…

Besloten is om een derde sessie te organiseren, die tevens bedoeld is als INSPIRATIETAFEL voor alle leden van de Associatie voor Jeugd. Wilt u ervaren hoe het is om op deze manier in gesprek te zijn over inhoudelijke en professionele vraagstukken?

Of bent u geïnteresseerd in de aanpak van KleinSchaligeGroepen bij Spirit? Hou de mailing in de gaten!

• Uitnodiging: School van de Toekomst +

futureschool Werkplaats inclusieve leeromgevingen 0-23

Op 16 april willen we met u en uw partners verkennen welke plannen en ideëen er

• Verder met Schotse lessen op het Voorjaarscongres 2018 +