Congressen

Elk jaar wordt een Voorjaars- en Najaarscongres georganiseerd: een bijeenkomst van 17 tot 17 uur. Georganiseerd door een van de Kringen, op basis van een actueel thema.

De congressen geven leden de mogelijkheid om zich diepgaand te oriënteren op een onderwerp, elkaar uitgebreid te spreken en initiatieven te nemen. Soms organiseert een Kring een congres in het buitenland. Zo zijn er werkbezoeken geweest in Engeland en Denemarken. Tijdens de voorjaarscongres wordt ook de algemene jaarvergadering van de Vereniging gehouden. De leden betalen de verblijfkosten van de congressen als eigen bijdrage.

Het najaarscongres vindt plaats op 5 en 6 november 2015 in de regio Rotterdam.

Bekeken wordt met een aantal leden en Sadik Harchaoui of een verdiepende inspiratietafel over dit thema gewenst is.

• Helpt wat we doen? Wat werkt volgens jongeren en ouders… +

parenting skills 1 SAVE THE DATE

Hoe zorg je ervoor dat jij, als professional, écht maatwerk levert? Dat je altijd mét ouders en

• Uitnodiging: Anders Verantwoorden +

boy and girl reading sm Beste genodigden,

Op verschillende plekken en in verschillende verbanden zijn we bezig met ‘anders verantwoorden’. Eenvoudiger en meer volgens de

• Inspiratietafel: Big Data +

data 560x389 Datum:       29 juni 2018
    Tijd:            10.00 - 12.30 uur
    Locatie:       Seats2Meet  Utrecht

• Vier de Successen in de Zorg voor Jeugd! +

180927 Foto AK Wanneer is hulp een succes? En hoe zorg je dat elke organisatie en professional dezelfde successen kan behalen?

In een

• Impressie VJC 2018 +

2018 03 22 13.24.59 Kring Noord aan zet!

Om 13.00 uur stond een Fries lunch voor ons klaar in de Blokhuispoort: een voormalige gevangenis,

• Impressie werkbezoek IKEC Hoorn +

180305 foto4b Op 7 maart organiseerde de Kopgroep Jeugdhulp (voor inclusieve kindcentra) een werkbezoek aan het IKEC in Hoorn: een nieuwe leeromgeving

• Altijd met de jongere +