ajkruiter Een zeer geslaagde bijeenkomst met inspirende gesprekken met diverse jonge ondernemers, strakke en uitdagende commentaren van Albert Jan Kruiter en verrassende ‘life-blogs’ van Merel Steinweg. Een aantal bestuurders hebben zich gecommiteerd aan inhoudelijke thema’s. Sommigen van hen zijn inmiddels ook druk aan het werk hiermee, zoals Mariëtte Vos, die met een groep collegae het thema ‘meer ervaringsdeskundigheid in de jeugdhulp’ verkend.

De Kring Zuid pakt inmiddels de handschoen op en zal ook het Voorjaarscongres 2017 (30 en 31 maart) met het thema inclusie verder gaan.

Impressie Najaarscongres Link naar website

Blogs Merel Steinweg Link naar Columns Merel

• Helpt wat we doen? Wat werkt volgens jongeren en ouders… +

parenting skills 1 SAVE THE DATE

Hoe zorg je ervoor dat jij, als professional, écht maatwerk levert? Dat je altijd mét ouders en

• Uitnodiging: Anders Verantwoorden +

boy and girl reading sm Beste genodigden,

Op verschillende plekken en in verschillende verbanden zijn we bezig met ‘anders verantwoorden’. Eenvoudiger en meer volgens de

• Inspiratietafel: Big Data +

data 560x389 Datum:       29 juni 2018
    Tijd:            10.00 - 12.30 uur
    Locatie:       Seats2Meet  Utrecht

• Vier de Successen in de Zorg voor Jeugd! +

180927 Foto AK Wanneer is hulp een succes? En hoe zorg je dat elke organisatie en professional dezelfde successen kan behalen?

In een

• Impressie VJC 2018 +

2018 03 22 13.24.59 Kring Noord aan zet!

Om 13.00 uur stond een Fries lunch voor ons klaar in de Blokhuispoort: een voormalige gevangenis,

• Impressie werkbezoek IKEC Hoorn +

180305 foto4b Op 7 maart organiseerde de Kopgroep Jeugdhulp (voor inclusieve kindcentra) een werkbezoek aan het IKEC in Hoorn: een nieuwe leeromgeving

• Altijd met de jongere +